poniedziałek, 26 stycznia 2015

Od rana poniedziałek!

Oj, jak ja to lubię! Telefony, plany, konsultacje. Się dzieje! Taki dreszczyk emocji, czy ze wszystkim zdążę, czy się uda...
Przed chwilą dzwoniłam do instruktorki, i dobrze, mam wiadomości z pierwszej ręki. Nasza Ewa zakręcona, na rekolekcjach - nie ma z nią kontaktu. Dobrze,że choć ona się modli! Może świat stanie się lepszy?
Dla zainteresowanych kursem - na koniec prezenty w postaci pendrive. Szkoda, ze nie tablet, ale i tak zapowiada się świetna zabawa! Tylko, żeby nam grupy nie podzielili!

5 komentarzy:

  1. szkoda że mnie nie będzie :(
    A dlaczego gr maja podzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie nas więcej niż komputerów w sali to zrobi się chyba 2 grupy?

      Usuń
  2. Do kiedy można się zgłaszać? Zachęciła mnie Pani! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro zaniosę pierwsze zgłoszenia, dowiem się i napiszę.

      Usuń
    2. Zgłoszenia można składać do rozpoczęcia kursu, jak będzie dużo chętnych, zrobią kilka grup. :-)

      Usuń