czwartek, 22 stycznia 2015

Kurs, konkurs!

Blog Roku 2014W pierwszych słowach mego listu... Fajne rzeczy się zaczynają! Właśnie w związku z tym proszę Was o zrobienie dużo razy KLIK w link Blog roku 2014
http://blogroku.pl/2014/kategorie/babilon,ayr,blog.html
 i poparcie naszej kandydatury w kategorii Life style! już za parę dni odbędzie się głosowanie!
Już wyjaśniam! Akurat o tej porze roku trwa konkurs dotyczący blogów. Chciałabym, żeby o naszym blogu dowiedziało się więcej osób a do tego potrzebuję Waszej pomocy czyli głosów na stronie konkursu. Zrobicie to dla Babilonu!

6 komentarzy:

  1. No dobrze, o konkursie wiem, a co z kursem z tytułu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurs to druga sprawa, która mnie cieszy! zrobiony jakby specjalnie dla mnie! Komputer ! W programie to, czego się dotąd nie uczyłam! Potrzebuję pilnie pomocy np. przy obróbce zdjęć. Sami widzicie, ze tak!
      W każdym razie idę! Zapraszam też wszystkich fajnych ludzi, bo są jeszcze miejsca .Będzie nas szkolić nasza instruktorka, Ktoś chce? Dwa warunki! Trzeba miećwiek 45+ i być fajnym człowiekiem, bo tu się szkolą tylko fajni ludzie!...Jakieś pytania dodatkowe?..

      Usuń
  2. Tak ma 30 plus i jestem fajną kobitką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna? Takich nam trzeba! Chcesz się z nami uczyć? :-)

      Usuń
  3. Popieram wszelkie Twoje plany. Wielu osób najzwyczajniej ma lenia albo szuka wymówek...np. jestem za stara, stary na to na tamto. Co to w ogóle oznacza. Życie to walka, jak mawiał Seneka. Zawsze jest czas na naukę, próbowanie nowych rzeczy. Świetnie że wystartowałaś z blogiem. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ty zawsze napiszesz coś miłego! Nieważne, jakie mamy powody ale każda aktywność jest dobra.Moim zdaniem, jto stoi w miejscu, ten... się cofa! Wiem, jak wyglądam, akceptuję swój wiek, ale babciowata nie będę, dopóki mnie los i dzieci wnukami nie obdarzą! ;-))

      Usuń