niedziela, 25 stycznia 2015

A jednak nie rdzewieje!

Ja wiedziałam, że to kiedyś nastąpi! Stara miłość nie rdzewieje a ja jestem wierna po grób! Nowe miłości poszły w kąt jak stanęłam oko w oko z tą pierwszą,  Wystarczył rzut okiem, krótkie przelotne spojrzenie i... Ach! Cała przepadłam! Noce bezsenne, obiad z głową w chmurach , rodzina na drugim planie. Tylko MY!  Ja i Ona! Literatura!
Mąż zazdrosny, oczy szaleją, głowa boli - przeczytałam! O jeju !  511 stron, jeśli ktoś patrzy na strony!
Ale to nie koniec! Zdrada małżeńska unosi się w powietrzu i wizja przypalonej zupy! To była dopiero pierwsza część! Jeszcze dwie!
Nora Roberts Błekitna dalia to tytuł części   pierwszej, polecam!



4 komentarze:

  1. Następna część to Czarna Róża, o ile dobrze pamiętam? Czyta się dobrze, choć ja preferuję książki historyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten magnes jest jak... magnes! Czytam część trzecią, Szkarłatna lilia się nazywa. Kilka dni pauzowałam, żeby zresetować oczy. Uwierzcie mi, to były katusze! Dokończę ją ciurkiem, chyba,że całkiem wzrok stracę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten magnes jest jak... magnes! Czytam część trzecią, Szkarłatna lilia się nazywa. Kilka dni pauzowałam, żeby zresetować oczy. Uwierzcie mi, to były katusze! Dokończę ją ciurkiem, chyba,że całkiem wzrok stracę!

    OdpowiedzUsuń