poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wyniki Ankiety

Właśnie zakończyła się edycja mojej pierwszej (w życiu) ankiety.W tym  małym teście życzyłyście sobie trochę tego, trochę tamtego czyli wszystkiego po trochu! A więc w
Nowy Rok 2015 wejdziemy z marszu - bez wielkich rewolucji, Póki co - mamy jeszcze parę dni Starego Roku, może na pożegnanie przyniesie komuś niespodziankę?
                                                                                                                                                                                   Postanowiłam zrobić mały prezencik noworoczny komuś, kto dzielnie wspierał mnie swoimi postami. Myślę, że najwierniejsza klientka również ucieszy się z drobiazgu, który dla niej przygotowałam?  O kim piszę? A, to chwilowo niespodzianka, nawet dla mnie! Na nagrodę zasłużyło wiele osób, Wypisałam, podliczyłam... Jeszcze tylko kryteria - wg. ilości, częstotliwości? Dowiecie się z bloga!
                                                               

2 komentarze:

  1. A facet to na prezent nie ma szansy? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako wytrwały blogowicz i klient masz szanse w obu konkurencjach! Czy rozstrzygnie los, czy liczydło? Na odpowiedź musisz jeszcze poczekać! :)

      Usuń