sobota, 13 grudnia 2014

To trochę pofilozofuję!

Nie wiem, skąd dziś taka refleksja : zamiast myśleć, że coś zrobisz, po prostu zrób to!
Nie pamiętam, od kogo usłyszałam te mądre słowa. Pewne jest, że to refleksja uniwersalna, pasuje do sprzątania, kultury i biznesu. Dzień dziś pracowity miałam, cały czas w biegu. Mało chwil "przepuściłam" . Tym niemniej jestem wdzięczna samej sobie, ze nie wyrzucam z pamięci tak niby nieistotnych rzeczy. Z punktu widzenia mojej filozofii jest to myśl , która może popchnąć człowieka do działania. Zarówno w naszych trudnych czasach jak i w okresie  przedświątecznych przygotowań.A że każdemu czasem potrzebne są do przemyślenia "złote myśli", dzisiaj podrzucam Wam swoją!




PS. - Nie na temat: hurra! W końcu dobry komputer! :-)
Dziś dzień następny. pisałam wczoraj, przeczytałam raz jeszcze i... Na razie! Pedzę do roboty! :-)))

2 komentarze:

  1. No Siostra, wiesz, że moja największa wada to lenistwo... i dlatego tyle robię, żeby nikt się nie domyślił ;-))
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nieźle się kamuflujesz! To może nikomu nie będę powtarzać! :-)

      Usuń