poniedziałek, 15 grudnia 2014

Makijażowe czary

Podpowiem Wam coś odnośnie stosowania wszelkiego rodzaju różów i pudrów.Otóż zawsze eksponujcie jaśniejszym lub bardziej żywym kolorem te partie twarzy, które macie pokazać Miejsca które chcecie ukryć pokryjcie odcieniem ciut ciemniejszym,najlepiej matowym. transparentny przyciąga uwagę, a nie o to przecież chodzi!
Pamiętajcie , żeby omieść sypkim pudrem czubek nosa, brodę i czoło między brwiami. Tu najczęściej twarz się błyszczy nawet u osób o suchej skórze. I jeszcze jeden trick.Naniesienie odrobiny różu na czoło między brwiami nada twarzy wrażenie świeżości. Nos również można wymodelować przy pomocy pudru. Podobno Marlena Dietrich robiła na nosku srebrną kreseczkę aby uzyskać wymarzony wygląd. Ja sugeruję naniesienie jaśniejszej smużki na czubek nosa, aby się wydał mniej okrągły, lekko się "wyostrzy". Wysmuklimy nosek nakładając odrobinę ciemniejszego na jego skrzydełka , wyda się krótszy gdy jego koniuszek będzie ciut ciemniejszy od reszty.
Te metody są znane od wielu lat, sama kiedyś próbowałam. Pyzata twarz rzeczywiście wydała się bardziej kształtna. Jednak pierwsze próby nie wyszły całkiem tak, jak sobie założyłam. Zastosowałam zbyt nasycone kolory, za ciemne do mojej karnacji . poza tym rożniły się od siebie o kilka tonów. Wyszła ładna ...maska teatralna!
Aby uzyskać naturalny wygląd odcienie mają się od siebie różnić o ton, czyli prawie niezauważalnie. W innym wypadku od razu będzie widać, że to nie jest dzieło natury! No, chyba, że zamierzacie cały wieczór siedzieć w sztucznym świetle. W takim oświetleniu można bardziej zaszaleć.Tak, czy inaczej zróbcie próbę generalną parę dni wcześniej,  Dlaczego? Nie zawsze nasza wizja zgadza się z ostatecznym wyglądem!
To tyle mądrzenia się z mojej strony! Do świąt macie czas na eksperymenty. Życzę obłędnego wyglądu!


    
Skorzystałam ze zdjęcia sos.beauty eu


2 komentarze:

  1. Jak ukryć makijażem wystającą brodę? Mam twarz jak trójkąt.:-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Matyldo, zasada jest taka sama! Użyj na wysuniętą brodę ciut ciemniejszy podkład, wtedy ją nieco ,,ujryjesz''.

    OdpowiedzUsuń