sobota, 8 listopada 2014

Robótki



Witajcie, dobrzy ludziska! A co to? A to właśnie moje rękoczyny ostatnie, nad którymi wieczorami przesiaduję. Zdjęć zrobiłam sporo, ale ze mnie lepszy pisarz niż fotograf, Na  jednym zdjęciu poprzestać muszę, reszta do kasacji się nadaje, niestety. Niestety tym bardziej, że i następnych prób zrobić sie nie da, Wszystkie moje dzieła w świat wyruszyły. Jeśli się spodobają, zrobię jeszcze, a jak nie, to też zrobię. Najwyżej sama nosić będę.
Komu bransoletkę, komu? Cena promocyjna, wykonam od ręki, wycenię od serca a jeszcze o reklamę poproszę! :-))
Szukałam zajęcia na zimowe wieczory. Ale to nie jest  ostatni pomysł, Bedzie kontynuacja albo coś z innej beczki?

12 komentarzy:

  1. Noo, siostra... wreszcie. Brawo! Pikne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Brawo to dopiero będzie,jak zrobię bransoletkę z gumek! Prościzna? No, nie wiem! Myślę, że Ci oko zbieleje! :-)

      Usuń
  2. Ta czarna i Biala w moim guście :)
    Są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następne modele też się spodobają! :-)

      Usuń
  3. Fajne, masz zdolności manualne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie robótki są bardzo przyjemne, jeśli ktoś to lubi, oczywiście! :-)

      Usuń
  4. A rób sobie, mi tam nie przeszkadza. Aby był obiad zrobiony :D I żeby praca nie poszła na marne, bo hajs się musi zgadzać. Pozdr kochany synuś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty Synusiu na brak obiadków nie narzekaj, masz drzwi najbliżej kuchni i pierwszy słyszysz, jak wołam na michę ! A ze przychodzisz na zimne...
    A jak hajsu będzie brak, to i Ciebie do roboty zagonię! :-)
    - mama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę bransoletkę! Tę w woreczku! Chcę zamówić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, czemu nie! W końcu po to je robię! Odezwij się na mojego maila, to się umówimy! beddi130@o2.pl

      Usuń
    2. Na mojej ręce wyglądają jeszcze lepiej, niż na zdjęciu! Miała być jedna, wzięłam dwie! Są śliczne! Nie mogłam sobie odmówić. Dzięki!

      Usuń
  7. A mnie się podobają te kolorowe. To jest bransoletka shamballa...

    OdpowiedzUsuń