czwartek, 27 listopada 2014

PIERŚCIONEK

       Znacie zapach wody perfumowanej Precious Moments,  nie raz wąchałyście ten zapach. W katalogu przykuwa uwagę efektownym korkiem. Wiele z Was pytało mnie, jak wygląda zapowiadany w opisie pierścionek. Oto on! Poznajecie?To jest własnie to COŚ, co wieńczy zakrętkę flakonika.
Pierścionek jest dość duży, ma regulowany obwód, więc łatwo go dopasować do każdego paluszka.
Dziś pokazuję Wam sam pierścień, perfumy dawno zużyłam. Mam nadzieję, że niedługo dostanę  następne,znowu są dostępne w ofercie! Wszak wkrótce mikołajki i gwiazdka!
Przypomnę Wam jeszcze,że oprócz fajnego zapachu pozostawiają na skórze delikatną poświatę dzięki drobnemu pyłowi, który  delikatnie lśni się we flakoniku!
Zrobisz psik - psik i lśnisz cała! Uwaga na czarne bluzeczki, ten pyłek będzie widać na czarnym ubraniu, więc  rozpylajcie wodę na gołą skórę!

3 komentarze:

  1. Które perfumy będą lepsze dla mojej kobiety, Precious Moments czy Posses? A może polecisz jeszcze inne? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posses są śliczne, ale ciut zaborcze, myślę,że to dobry prezent dla pani o mocnym charakterze. Precious Moments są bardziej ulotne, delikatne, takie też dziewczyny widzę w tym zapachu! Teraz tylko pomyśl, który opis jest najbardziej zbliżony i... kupuj!

      Usuń
  2. Perfumy ładne, pierścionek oddałam koleżance, bo jak dla mnie za duży, ale też ładny!

    OdpowiedzUsuń