poniedziałek, 10 listopada 2014

Pięknie!

  Dzisiaj wyszłam z kijkami. Obeszłam codzienną trasę i jestem z tego dumna! Szlam sama  tą piękną okolicą a  nic nie widziałam, bo już była ciemna nocka. Po lewej bagno, po prawej rzeka a w pobliżu żadnego żywego ducha! Czułam się nieco...nieswojo! Gdzieś w dali światła miasta, tutaj co druga latarnia nie świeci...
Jedno Wam powiem - pięknie jest nocą! Dziś nie przeszkadzały żadne odgłosy cywilizacji, przechodnie ani rowerzyści. Mogłam w spokoju pomyśleć. Czy się bałam? Ani trochę! Chyba. Tylko ciut ciążył mi dopiero co zjedzony obiad...



 Chciałam namówić chłopaków na taki spacer, chyba nie wzięli tego na poważnie. Kumpeli znowu padła komórka, Niech żałują!
Fotkę pożyczyłam ze zbiorów Krainy Serdeczności, niestety, nocnej panoramy nigdzie nie znalazłam... Obiecuję też własne impresje, Będą na pewno!

14 komentarzy:

  1. Nie dawaj się. To tylko kilka dni samotnych wędrówek. Złapiesz chociaż oddech od codziennej gonitwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, już dziś czuję się jak nowo narodzona! Tylko nic nie mów mamie, jak zobaczy, że sobie radzę nie zechce ze mną chodzić !

      Usuń
  2. Tiaa... A kiedy narty dokupisz do kompletu? Bo na samych kijkach daleko nie zajedziesz... Pozdrawiam, kochany syn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powitać syna, powitać na moim skromnym blogu! Chciałeś powiedzieć 2 pary nart i jeszcze kijki, żeby dla Ciebie starczyło? Nie bój nic, zima przyjdzie szybko, wezmę Cię ze sobą!!! :-)

      Usuń
    2. Dzięki. Ja już się w swoim życiu przymusowo nasportowałem na rowerze. Mam dość. Teraz czas na wygodę za kółkiem ;)

      Usuń
    3. Widzicie go, tak głośno krzyczy, a taki leniuszek! Nie dbasz o zdrowie, to mógłbyś służyć matce za dyskretnego ochroniarza! :-)

      Usuń
    4. Spoko, jeśli znajdziesz trasę gdzie się zmieszczę autem to ok. :D

      Usuń
    5. Bodygard który ma chronić VIP-a, używa też innych środków przemieszczania się, łącznie z własnymi nogami ! :-))

      Usuń
  3. łał.... pięknie rzeczywiście! a ja lubię samotne spacery,... mam wtedy chwilę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie samotniczki! Jakie lubisz trasy na spacery? ;-)

      Usuń
  4. U nas też jest fajna ścieżka rowerowa, spory ruch, bo w ładnej okolicy. Ja jeżdżę rowerem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A śmiałaś się ze mnie ,że na kijach chodzę. Wciąga co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Ja się śmiałam? A w życiu ! No, rzeczywiście wciąga, wszystkim polecam!

      Usuń