czwartek, 6 listopada 2014

Nail Butter Advanced

Małe problemy techniczne nie przerwą mojego pisania, prawda? Jestem zawzięta baba (czasami!),więc się nie poddam!
Zawzięłam się na chodzenie z kijkami?  Zawzięłam! Chodzę? Chodzę! Zawzięłam się na bransoletki? Robię! Niedługo pokażę!  Kurs komputerowy też skończyłam, choć rodzinka nie dawała mi szans. I drugi też skończę. Jak go zacznę, oczywiście.
Tymczasem chciałam zaprezentować Wam mały drobiazg, którego prawie nie doceniacie! Jest to odżywka do paznokci ... w sztyfcie. Wygląda jak wychudzona pomadka ochronna, tymczasem po niecałych dwu tygodniach stosowania uratowała Dorotce ręce. Wierzcie mi lub nie,dziewczyna miała paznokcie delikatne i łamliwe, bała się obcinać, używać pilnika z powodu łamania się i rozdwajania przy byle urazie. Dzisiaj jej paznokcie wyglądają tak:
Skórki są mięciutkie, zniknęły strzępy. Paznokcie różowiutkie i gładkie. Specjalnie nie malowała ich, żeby było dobrze widać!


Dziewczyna nie robiła czarów, po prostu wcierała odżywkę w płytkę paznokcia, skórki i palce dookoła paznokci.





   


Ozdoby którymi się bawi, są również z Oriflame, natomiast jabłko się tu przyplątało z drzewa. W moim sadzie! Też zdrowe- ekologiczne!





 
   






Oto nasz bohater!


Wzmacniający balsam do paznokci Oriflame Nail Butter Advanced

Wzmacniający balsam do paznokci Oriflame Nail Butter Advanced







5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia
    Zdolny fotograf :)
    Ah te ośmiorniczki :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotograf z Bożej łaski, ale rączki jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki balsamowi:) Dziekuje za uratowanie paznokciiiiii

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat trudny do ujęcia, szacun dla modelki a jeśli ktoś (anonimowo) ma obiekcje, niech się odważy swoje ręce pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rączki! Jak miałam kłopoty z paznokciami to używałam odżywkę w emalii. Też pomogło.

    OdpowiedzUsuń