poniedziałek, 17 listopada 2014

I po wyborach !

Wrócę do tematów politycznych. Dziecię me ujrzawszy w lokalu wyborczym z 8 osób stwierdziło, ze  dużo ludzi bo właśnie skończyła się msza w kościele. Po krótkiej chwili, zanim znalazłam coś do pisania na sali zrobił się tłum, ludzie wręcz  przeciskali  się między sobą.Wtedy już syn nic nie powiedział.
Nie będę pytała, kto na kogo głosował, ciekawa jestem, czy w ogóle głosowaliście? A może uważacie, że to jest bez sensu, bo wyniki są z góry ustawione?
    Nawiasem mówiąc, dotrzymałam słowa, mówiąc, że wagarowicza  niedzielę do szkoły zaciągnę!...Nie dowierzał!

7 komentarzy:

  1. Mój komentarz, tylko dla dorosłych! https://www.youtube.com/watch?v=ILYq5n2QSfs
    A na wyborach byłem, nic nie piłem, na trzeźwo byłem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedno pytanie: A ile u Was płacili za głosy. Niestety u mnie zjawisko nagminne. W jednym miejscu podjechała policja. DNO MORALNE że tak to określę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden pan podobno dawał 50 zł.i butelkę wódki. Nie wiem, czy to prawda, o tym kandydacie od dawna krążą różne anegdoty, Mam nadzieje, że to tylko anegdoty!
      Poza tym nic nie słyszałam, Przed wyborami długopis i mapkę miasta dostałam :-).

      Usuń
  3. Ja mieszkam w pobliżu kandydatów dwóch, było im do mnie blisko!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja od jednego garaż wynajmuję i co? Ech... nawet długopisu nie dał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Iwonko, bo to nieużytek jakiś jest! Pewnie przewidywał, ze ma małe szanse! :)

      Usuń