sobota, 15 listopada 2014

Te wybory!

Znalezione obrazy dla zapytania godło Polski





Ciężkie to czasy, kiedy większość idzie na wybory głosować przeciw, zamiast za!
Niemniej jednak zgarnę moją trzódkę i powiodę ze sobą. Wybory to nasz przywilej, nie przymus. Może znowu wybierzemy kogoś, kto lubi tylko swój interes, nieważne.  Chociaż będziemy narzekali z czystym sumieniem,  żeśmy zrobili co się dało! W tym roku jest wielu kandydatów młodych, bez doświadczeń i układów. Może uda się im zmienić coś w tym naszym małym zaścianku? Szansa jest!

Trochę przykro, że zasługi  fajnych ludzi przywłaszczają sobie różne partie czy ugrupowania. Chcę głosować na koleżankę albo na sąsiada, bo wiem, że są w porządku. Właściwie dla mnie jest wszystko jedno, czy pan jest z prawej a pani z lewej. Dla mnie się liczy moja mała ojczyzna, tu żyję a że tam na górze się gryzą to na zdrowie!
Mam tylko nadzieję, ze plany, które przestawiają kandydaci nie są tylko kiełbasą wyborczą! Niektóre z pomysłów są naprawdę warte uwagi!



2 komentarze:

  1. Moja refleksja PO wyborach jest taka, że uczciwości to może w moich stronach było, ale wielu uczciwych i myślących kandydatów odpadło!...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi koledzy też przepadli, betony górą! I jak się ma coś zmienić, jak ci sami rządzą?

    OdpowiedzUsuń