sobota, 25 października 2014

Nie całkiem nowe trendy!

Jesień nam przyszła niespodziewanie. Zimno i ponuro. Mam nadzieję, ze te klimaty nie dadzą się zbytnio we znaki! Kto nie opatrzył domu na zimę, raczej nie ma szans na bezbolesne mycie okien! Mam nadzieję, że lekkie ocieplenie, które zapowiada Pogodynka wykorzystam w/w celu!
Na ocieplenie pogody i stosunków międzyludzkich przedstawię Państwu wodę, która po kilku katalogach wróciła do nas tryumfalnie!


                          Woda perfumowana Precious Moments

Precious Moments Eau de Parfum

Woda perfumowana Precious Moments

 kod 18957


Jest to woda o zapachu który ma akordy poziomkowe z nutą drzewną. Tak wg. naukowych opisów w  dowolnym skrócie. Mnie się ten zapach kojarzy ze świeżą elegancją.Nie jest zbyt słodki.
Co ciekawego - znajduje się w nim pył,który pozostawia na skórze srebrzysta poświatę. Z tego też powodu Precious Moments nie nadaje się do aplikacji na ubranie, i to może być według niektórych pań mały minusik. Jednak przypominam, że wody toaletowe, perfumy, dezodoranty powinno nanosić się na skórę, wtedy mają możliwość rozwinąć swój bukiet zapachowy.Już kiedyś wspomniałam, że każda skóra ma inne PH, tak nałożone perfumy będą pachniały inaczej niż u koleżanki! I dużo dłużej,niż gdy są naniesione na ubranie!
Perfumy te mają jeszcze bonus dla swojej Pani.Widzicie ten nietypowy kształt korka? Jest to fajny pierścionek, założony na flakonik.Można założyć na palec i zaszpanować!

Zastanawiacie się pewnie, skąd u mnie nagle taki szczegółowy opis? Pierwsza poprosiła o to pani Sylwia, potem jeszcze parę dziewczyn. perfumy te mają w moim sercu ważne miejsce, były promowane na początku mojej przygody z Oriflame! To coś jak stara miłość...


2 komentarze:

  1. Ten pierścionek jest ładny, szkoda, że na zdjęciu słabo go widać! :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia.Bednarczyk13 listopada 2014 13:30

    To się da naprawić, o ile uda mi się dobre zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń