poniedziałek, 1 września 2014

BLOGERÓW SPOTKANIE NASTĘPNE!




Ej, hej, moje blogerki! Sobie posiedziałyśmy! Bardzo milo było spędzić trochę czasu w babskim gronie! Mam nadzieję, że żadna nie wróciła do domu z katarem? Ja nie poniosłam  najmniejszego uszczerbku na zdrowiu! No, następny dzień zaczęłam nietypowo, od kawki - dla męża, który czekał na mnie w domu... :-)

      Się w ogóle sezon imprezowy zaczyna! Koniec wakacji i zimno chorobne a tu grill za grillem! Sorki, nie da rady! Jak Małgosia ma imprezę, melanże muszą poczekać! Ale na weekend na piwko? Czemu nie?

3 komentarze:

  1. U nas nad jeziorami pogoda cudowna i piwko też było (niestety)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, się udała! Co prawda ziąb taki, że bez procentu ani rusz ! Następnym razem zapraszam wszystkich chętnych bo to impreza otwarta! :-)

    OdpowiedzUsuń