niedziela, 3 sierpnia 2014

Spotkałam Blogerów!

Uciekłam od gości! Sierpień i impreza? i goście nietrunkowi? To powyżej moich możliwości!
Ja wciąż głową jeszcze siedzę u Iwony, na stołku, towarzystwie ludzi, których znam głównie z internetu, a czuję się jak swoja! Naprawdę, z częścią z nich poznałam się dopiero co!
Od zawsze sądzę, że w człowieku najważniejszy jest pierwiastek dobra i zła i umiejętność rozróżnienia tychże! Każdy, niezależnie czy wierzący czy też nie rozróżnia te trzy cnoty, wiarę, nadzieję i miłość! Nawet gdy jest to wiara że z ludźmi da się żyć, nadzieja na lepsze jutro, miłość do rodziny, ojczyzny, sąsiadów!
Miłość małżeńska!A do człowieka tej samej płci to przecięż też miłość!
Co za wieczór, co za noc- chciało by się powtórzyć słowa piosenki.
Siedzieliśmy tak rozważając kwestie moralne, dzieląc się przepisami na życie i na ciastka.Kurde, czułam się, jakbym cofnęła się wiele lat ,gdy potrafiliśmy dyskutować całymi nocami i słuchać Stachury!
A propos wieku! Dziewczyny! Ja często pdkreślam swój wiek, bo to mój atut a nie wada! Nie mam jakiegoś super wykształcenia, za to mam tzw. doświadczenie życiowe! Często bardziej sie przydaje niż 10 fakultetów! A że wyglądam? Jak na mój wiek, nieżle się trzymam! :-)




4 komentarze:

  1. No,no! Nieźle sobie poczynacie! ;-)


    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko mnie tam brakowało..szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję,myślę, że czułabyś się jak we własnym żywiole! Następne spotkanie lada dzień!

      Usuń