piątek, 22 sierpnia 2014

poszukuję!

Siadam tak sobie w zaciszu domowym, deszczyk pada, mężuś śpi, Żyć, nie umierać! Pomyślałam o moim blogu, wszak najlepiej się  pisze, gdy nikt nie brzęczy nad uchem.
Szperałam w internecie, natchnienia szukałam.  Nieznane blogi, rękodzieło. Mam ochotę znowu zrobić coś, czego dotychczas nie robiłam. Tyle propozycji, a nie znalazłam nic, co by się nadawało.. A właściwie jest, ale muszę się przygotować materiałowo . Mam ochotę na robienie bransolet, kolczyków. Czy ktoś wie, gdzie u nas można kupić materiały do takich robótek?
Wiem, wiem! Wszystko jest dostępne w internecie, ale mnie skręci, zanim się doczekam na przesyłkę
Moja siostra robi superanckie bransoletki survivalowe.. Zrobiła dla nas kilka, a mnie przypomniały się zajęcia z makramy, jakie tam nam cuda wychodziły.Zasada działania jest podobna.,
Więc czy ktoś z Was widział w Radzyniu takie "podzespoły"?




Śliczności, prawda?
Żeby nie było, ze podkradam innym pracę - to nie moje dzielo, ale chciałabym zrobić coś podobnego!

7 komentarzy:

  1. A coś podobnego kiedyś chyba robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nawet jest fotka na blogu, ale robiłam z użyczonego materiału ... :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci korallo. Do niedawna przy zamówieniu do 40 zł, przesyłka była za darmo. Warto było dogadać się i wysłać wspólne zamówienie. Można ich obserwować, bo często mają promocje i są solidni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź! Oczywiście będę obserwować! I to zamówienie grupowe to niezły pomysł. Może znajdzie sieęktoś... Hello! P[roszę o sygnał!

      Usuń
  4. dla zdesperowanych pozostaje chińczyk. Może Pani kupić koraliki za grosze. Rozwalić koraliki i zrobić swoją biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście chinczyki mają pewne zasoby! Przy odrobinie szczęścia można znaleźć cuda. Poszukam tam natchnienia póki nie trafi się coś na necie!

    OdpowiedzUsuń
  6. W pewnym sensie rozczarowanie przeżyłam! W chińskim centrum nie znalazłam niczego fajnego!

    OdpowiedzUsuń