piątek, 11 lipca 2014

Sprawa ! (a wlaściwie dwie!)

Dziewczyny i chłopaki! Jestem pod wielkim wrażeniem tego, co się stało, a niemal w szoku, gdy pomyślę, co stać sie mogło! Otóż Wasza gapowata konsultantka pozostałaby bez prawa do podstawowej opieki medycznej, a konkretnie bez ubezpieczenia! Zostawiłam w Biedronce calą dokumentację leczenia i nawet nie zauważyłam! Znalazł ją ktoś uczciwy i  przyniósł mi do domu!


 BARDZO  DZIĘKUJĘ! Są jeszcze życzliwi ludzie..


  A teraz parę słów na temat tego,co mnie nurtuje od wczoraj, gdy jeszcze się nie zorientowałam, ze mam  w.w. poważniejszy problem...
Qtóz piszę sobie i Wam o mojej rodzince, o moim Oriflame, zwierzam się z problemów i wymyślam makijaże a tu maly kłopot, co się w tym sezonie nosi! Wszak to już połowa lata! Powstal spór między mną a dziewczynami, które twierdzą, że na topie są hawajki, palmy, egzotyczne mazajki! Ostatnio były w Lidlu! Mnie się wydaje, że na czasie są stroje monotematyczne, głównie żótłe, czerwoniaste albo bardzo niebieskie , również wzory kwiatowe, tym razem spotyka się kwiaty ogromnych rozmiarów! Nie jestem ekspertem w dziedzinie mody, znam sie na garach, dzieciach i domowych oszczędnościach! I na kosmetykach Oriflame! Jednak znam też eksperta z dziedziny mody  i wizażu. Aszy,rozstrzygnij nasz spór!
 Aszy czasem zagląda na mojego bloga. Dużo wie o trendach, jest na bieżąco z pokazami wielkich projektantów! Czasem też wchodzę na jej bloga, patrzę na pokazy mistrzów. Jak tam trafić? Dla zainteresowanych:
 aszytrendy.wordpress.com




2 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie, nie spodziewałam się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory, że nie zaoytałam o zgodę,mam nadzieję, że się nie gniewasz! :-)

    OdpowiedzUsuń