poniedziałek, 7 lipca 2014

Moje seksowne...pazurki!


Przetestowałam.wypytałam.Dokonałam oceny. Wśrod ocenianych produktów THE ONE lakier do paznokci wypadł tylko na 4+.Bardzo dobrze się nakłada, pędzelek spłaszczony ułatwia równomierne pokrycie płytki. Dobrze kryje niedoskonałości, ładnie wygląda już po nałożeniu jednej warstwy. Ma   piękny polysk.  Sprawdzała go Ania, w warunkach ekstremalnych, przy zrywaniu tapet - utrzymałsię dwa dni. przy lekkich pracach domowych prezentuje sie pieknie przez 4 dni. Ostre pielenie wytrzymał prawie dwa dni. Z tym, że nie odpryskuje, nie ma zarysowań ,natomiast ścierają sie koniuszki jak przy francuskim manikiurze.Na moich paznokciach.
Zaznaczam, że malowanie było na czyste paznokcie, bez podkładu i bez utwardzacza na wierzchu.

A czy ktoś z Was domyśla się, jak przedłużyć trwałość lakieru, żeby rzeczywiście utrzymał się 14 dni?
     - paznokcie mają być odtłuszczone,
     - suche i nie nasiąknięte wodą
     - paznokieć zabezpieczony warstwą podkładu,
     - na wierzchu warstwa utrwalacza (utwardzacza)
         
   W ten sposób zbliżymy się do oceny 5+ przy najlichszym lakierze! 

                                             Ja używałam lakier THE ONE Lilac Silk nr.30524
                                             Ania i Łucja testowały:
                                                  -Red Sky at Night (kod: 30529)

5 komentarzy:

  1. U mnie ten lakier jest najlepszy jeżeli chodzi o trwałość

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślę,że trwałość to zależy od płytki paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Są sposoby, aby przechytrzyć naturę! Błyskawiczna odżywka ochronna do paznokci z Oriflame to między innymi sposób na poprawę kondycji płytki paznokcia, Po jej użyciu emalia utrzyma sie dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mowa tu o odżywce ochronnej do paznokci Kod:26630

    OdpowiedzUsuń