poniedziałek, 14 lipca 2014

Dla kobiet! SPOSOBY NA TRUDNE DNI


  • dobrze się wysypiaj- wypoczęta lepiej zniesiesz napięcie
  • zadbaj o dietę! Już na około 2 tygodnie przed spodziewaną miesiączką ogranicz spożywanie soli i .roślin strączkowych aby zmniejszyć ryzyko wzdęć i obrzęków, jedz dużo owoców i warzyw, one nie powodują obciążenia przewodu pokarmowego. Zajadaj orzechy i pestki, mają antystresowy magnez , jedz też nabiał, który jest źródłem wapnia.
  • zażywaj olej z wiesiołka, 3x dziennie po kapsułce Pomoże to uspokoić hormony.
  • więcej się ruszaj, kobiety aktywne rzadziej cierpią na PMS! 
  • Miej stały kontakt z z przyjaciółką, w razie gorszego samopoczucia postawi Cię na nogi ! 
Te rady zaczerpnęłam z jakiejś gazety, coś też dopisałam od siebie.
.Dedykuję je moim przyjaciółkom. Myślę jednak, że każda z Was może spróbować, u mnie się sprawdza!

7 komentarzy:

  1. Można też używać gotowego zestawu dla kobiet,zapytajcie w aptece albo zamówcie w Oriflame. Też testowałam i się dobrze czułam.Brałam Multiwitaminy i Minerały dla kobiet Wellness,oprócz wyglądu włosów, skory i paznokci i poprawy ogólnej kondycji pomogły mi zrzucić parę kg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od siebie mogę polecić picie herbatki z imbirem, od połowy cyklu. Skuteczna jest suplementacja witaminy B6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz, proszę, w jakich dawkach! Tych sposobów nie znam!

      Usuń
    2. Wieczorem na szklankę gorącej herbaty ( najlepiej czarnej, cejlońskiej) wsyp dosłownie na czubek łyżeczki do herbaty kłącza imbiru (kupisz w ziołowym- jest to suplement diety, ja mam z firmy FLOS). Pijesz od połowy cyklu aż do miesiączki. Może być zwykły imbir- krojony w plasterkach, tylko nie za dużo, bo nadaje ostrość.Najważniejsza jest systematyczność.

      Usuń
    3. Dziękuję, teraz już wszystko wiadomo, na pewno niejedna dziewczyna skorzysta!

      Usuń
  3. I nie zapominajcie o nas mężczyznach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo! Mężczyzna jest na wagę złota, szczególnie troskliwy i czuły, gdy kobieta ma gorsze dni!

    OdpowiedzUsuń