wtorek, 17 czerwca 2014

Co nowego w Katalogu? (nr.9)

ORIFLAME 9/2014



Tego lata gorące oferty Oriflame sprawią, że Twoja uroda rozbłyśnie i zachwyci otoczenie! Już od poniedziałku serie pielęgnacyjne Bioclinic i Love Nature z winogronem oraz rumiankiem aż 40% taniej! Zwróć uwagę na sekcję Idealne Lato z 8 bestsellerowymi produktami, które możesz otrzymać GRATIS oraz olśniewająco stylowy zegarek Sporty Chic w rewelacyjnej cenie 59,90! Panom polecamy nowość – uwodząco męską wodę toaletową Ascendant Aqua w wyjątkowej ofercie na początek!



IMAGINATION


Przed nami! Woda toaletowa Imagination, z musująco świeżym  zapachem kwiatowo-owocowym!

GORĄCE LETNIE WYPRZEDAŻE! 
Lipiec to miesiąc gorących przecen także w Oriflame! W ulotce na Katalog 9 znajdziesz wody toaletowe nawet 65% taniej, paletki cieni do powiek OB za jedyne 14,90, akcesoria You Dazzle już od 4,90 i matę plażową autorstwa Valerie Aflalo za jedyne 14,90!












Oprócz tego wielkie atrakcje dla konsultantów, również bonus dla takich,którzy przez jakiś czas nie zamawiali kosmetyków! Dla nich szczególowe informacje na stronie Oriflame!

6 komentarzy:

  1. Gdzie się takie kupuje,bo obiecałem mojej wszystko co najlepsze i teraz mnie rozlicza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ze najlepsze! Znajdź konsultantkę Oriflame,ona Ci zamówi i doradzi jak trzeba . Możesz uśmiechnąć się do mnie bo jestem taką konsultantką. :-)

      Usuń
  2. Śliczna jest ta woda męska Ascendant Aqua. Dziękuje za polecenie, zabrałam mnóstwo komplementów a używam od kilku dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez się podoba ta nowość dla facetów. Taki intrygujący zapach. Chyba pomyślę o moich panach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zrobiłam prezent jednemu z moich chłopaków!

      Usuń