niedziela, 11 maja 2014

To już siódmy!



Krem na dzień z ekstraktem z dzikiej róży Love NatureKATALOG NR.7 to moja kolejna perełka! Znowu mnie coś zachwyciło!            !
 Ma zapach dzikiej róży! Zestaw Love Nature dla suchej skory! Jest tu krem pod oczy, krem na dzień i krem na noc.Ma wiele zalet, najważniejsze ,że jest po nim aksamitna,nawilżona skóra..Jest też CENA! Od 12,90zł.! No,nawet w Oriflame rzadko się zdarza taka gratka! Nowinkami katalogu są kosmetyki z aloesem dla każdego rodzaju skóry,które pięknie regenerują - wszak aloes znany jest z leczniczych właściwości! Jest również zestaw dla cery tłustej, z zieloną herbatą.Wiadomo, herbata ma właściwości antybakteryjne, możemy więc pozbyć się krostek i wyprysków! A wspomniana przeze mnie cena dotyczy wszystkich trzech zestawów!
Przeglądam katalog. Woda toaletowa Mens Collection Citrus to coś nowego i pachnącego! Myślałam,że to będą  podpowiedzi na Dzień Matki,ale  jak widać jest też wiele propozycji dla panów! Nawiasem mówiąc - zapachy exclusive za pół ceny to super propozycja! Nie będę wszystkich wymieniać,zobaczycie w katalogu.Wspomnę tylko, że Flamboyant i Amber Elixir...
Pani Ewo! Znowu są kremy Optimals przeciw problemom naczynkowym! Cena jeszcze niższa, niż kiedy Pani poprzednio kupowała!

2 komentarze:

  1. Ciekawy jestem taj wody toaletowej o zapachu Citrus. Jakie ma nuty dominujące?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrze, woda pachnie cytrusami,w opisie ma gorzkie pomarańcze i rzeczywiście roztacza cytrusowy aromat. Jak dla mnie- strzal w dziesiątkę, w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń