sobota, 24 maja 2014

Hurra! Hurra! ech...

Dzisiaj pochwała - dla mnie! Moi drodzy, następny egzamin zdałam! Krok za kroczkiem bliżej celu,czyli dyplomu ,chyba powieszę go sobie na ścianie,taka jestem z siebie dumna! Ja,stara baba.. Bliżej tez końca naszych spotkań- i co dalej? Nigdy nie pomyślałabym, że przez pięć miesięcy można się tak z kimś zżyć! Jedna,dwie osoby może - ale czternaście? Czuję, że większość z nas myśli podobnie! Jeśli masz możliwość zapisać się na kurs, szkolenie -zrób to! Dla wiedzy albo dla nowych przyjaciół! Ja zrobiłam coś dla siebie. Już kiedyś tak pisałam? Tak, bo to było moje założenie noworoczne. Że wyjdę do ludzi i w końcu zacznę robić też coś dla siebie! Oczywiście nie przerywając pracy  z moimi dziećmi i  Oriflame. Okazało się, że pasje na tym nie ucierpiały! Jak sie chce,wszystko da się rozplanować.
A w piątek -ostatnie spotkanie, dyplom, pożegnanie. Oj , łezki mi poleca z tych moich ślicznych oczu!

2 komentarze:

  1. Brawo oby tak dalej. Warto planować, do czegoś dążyć. Przy okazji spotyka się innych, krąg życzliwych ludzi się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasandro! Oj, powiększylo się to grono, co ciekawe mieszkamy w jednym mieście a się nie znaliśmy! Ludzie okazali się cudowni, mam nadzieję,że kurs to początek przyjaźni!

    OdpowiedzUsuń