poniedziałek, 28 kwietnia 2014

O Katalogu nr.6

Minęło parę dni katalogu nr.6, wiec pora na kilka słów o promocjach! Dla mnie hitem są kosmetyki THE ONE! Dziewczyny zachwycają się tuszem do rzęs, Też go kupiłam, ale jeszcze nie użyłam. Klientki twierdzą, że wygląda tak ładnie, jak w katalogu. Natomiast wypróbowałam błyszczyk Power Shine THE ONE. Naprawdę się błyszczy, ma intensywny kolor jak pomadka i pozostawia mięciutkie usta. Fajne są też pomadki z tej serii, łączą w sobie cechy szminki i błyszczyku. Mają 15 kolorów i niesamowity połysk!
Dużym powodzeniem cieszą się wody toaletowe Eclat. Dla pań Eclat Femme, gdzie dominuje zapach jaśminu - ogólnie obłędny! Dla panów- Eclat Homme, który rzuca na kolana nutą skóry i cytronu!
W katalogu mamy przekrój zapachów, które już znamy, trudno zdecydować, które piękniejsze! Mamy też duży wybór kosmetyków Milk & Honey w bardzo dobrych cenach, np. krem do rąk i ciała w 1/3 ceny!  A Discover ma 3 nowe zapachy kosmetyków do mycia i kąpieli.Też kupiłam,bo śliczne! Ogólnie- polecam!
A w ostatnim tygodniu katalogu -SUPER BONUS DLA KONSULTANTÓW!

3 komentarze:

  1. Napisz, coś więcej o tym tuszu, bo jestem ciekawa jak się w praktyce sprawuje. Może pokażesz, na zdjęciu na swoich oczach? Ciekaw jestem czy się nie osypuje, czy jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  2. W najbliższych dniach spełnię Twoją prośbę! Z chęcią przetestuję, dla Ciebie i wszystkich moich klientek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Aszy! tusze The One naprawdę są godne uwagi! Bardzo ładnie podkreślają rzęsy, pogrubiając je. Moje rzęsy robią się długie i geste ale nie zlepione w pręciki. Szczoteczka pięknie rozkłada tusz na włoskach,a nie maże skóry! Osobiście- polecam!

      Usuń