wtorek, 1 kwietnia 2014

Do okularów

             Makijaż dla pani w okularach rządzi się swoimi prawami.Zależnie od rodzaju szkieł stosujemy inne sztuczki,aby oko wyglądało ładnie.Wiadomo,że okulary dalekowidza czynią oczy wielkimi i eksponują wszystko,co się pod nimi znajduje.Krótkowidze mają oczy optycznie zmniejszone.
Dziś właśnie napisze parę słów dla bliskowidzów,jako że sama nim jestem.Pod oko stosujemy korektor,gdyż szybka bardzo podkreśla cienie w tym miejscu. Górną powiekę malujemy jasnym cieniem. Ja akcentuję lekko "kocie oko".ciemnym kolorem, ale nie wysuwam zbyt mocno w stronę brwi.Teraz eliner lub kredka. Kreseczkę rysuję tylko na górnej powiece zaczynając gdzieś od połowy oka. Dlaczego? Malowanie dolnej powieki zmniejsza oko optycznie a przez okulary wygląda na jeszcze mniejsze! Uniesienie końca kreski ponad linię rzęs w górę jak również dobre wytuszowanie rzęs na zewnętrznej części górnej powieki "otwiera" optycznie oko i okulary nie zmienią zbyt naturalnych proporcji twarzy. Jako kropkę nad " i " stosuję BIAŁĄ kredkę na dolną powiekę, jest to krawędź
między linią rzęs a okiem. Ten trick również optycznie powiększa oko.
Zrobiłam mały fotomontaż, pół twarzy w okularach,polowa bez nich. Mam nadzieję,że będzie widać różnice o których pisałam.Makijaż jest ten sam!
 Taki makijaż można nosić i bez okularów,naprawdę efekt murowany!
A może Wy macie swoje sposoby na makijaż do okularów?Czekam na podpowiedzi!

3 komentarze:

  1. Bardzo pomocny i dobrze przygotowany materiał. Jak zwykle polecę mojej pani, na pewno przychyli się do wskazówek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem okularnicą. Ciekawy pomysł, chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasandro i Panie Piotrze! Cieszę się,że mój pomysł okazał się przydatny! Mam nadzieję,ze kolejne odsłony również się spodobają! :P

    OdpowiedzUsuń