czwartek, 27 marca 2014

Wiosna,panowie i panie!

Trawka się zieleni, roślinki kwitną i mnie też zakwitło! W głowie zakwitło. Stwierdziłam, że to dobry powód, żeby dodać trochę koloru od siebie! Tak powstal mój wiosenny makijaż..Was również  zachęcam do wiosennych eksperymentów!

Użyłam kosmetyków Oriflame;
baza pod makijaż Giordani Gold 13878,
korektor tea tree 10468,
eye liner stylo black 12814,
tusz do rzęs Giordani Gold VolumeDelight Maskara 22743
pomadka hean 11
i cienie do powiek bez nazwy-ze starych zapasów ale w pięknych kolorach; brzoskwinia i szary brąz.

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam,że masz takie rzęsiska,ten tusz jest rewelacyjny...jedna z najlepszych maskar jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam,rzęsy wydają się dłuższe i gęste. Myślałam,że mi się tylko wydaje! W ogóle tusze do rzęs z Oriflame zbierają pochwały nawet u konkurencji! M.

      Usuń