sobota, 1 lutego 2014

Jeden krok naprzód!

Jakoś dziwnie się dzieje, że moje plany przestają być planami,obracają się w rzeczywistość! Na kurs pilnie chodzę, fryzjera odwiedziłam , nawet maszynę do szycia przeprosiłam. Ogólnie się dowartościowałam. Mam tylko jeden dylemat. Otóż tydzień zrobił się za krótki i warsztaty odsuwam na dalszy plan. Ale bacznie się przyglądam i nauczę się malowania ikon,choćby nie wiem co!
W tej chwili pilnie trenuję obsługę komputera. Ostro ćwiczę na moim lapciaku. Świetna zabawa! Tzn. głównie ubaw mają moje dzieci,gdy bezskutecznie próbuję przesunąć linijkę tekstu z miejsca na miejsce. Jakoś na zajęciach wszystko jest prostsze , tym niemniej sama siebie zaskakuję,ile umiejętności już nabyłam! Sądzę, że wklejenie L z kreseczką w miejsce samego L przestanie mnie męczyć.A taki właśnie feler ma moja klawiatura,że tej litery nie uznaje. Złośliwość rzeczy martwych! Skutkiem tego nawet jak siadam przy dobrym sprzęcie robię sobie byka! 
No właśnie daje próbkę moich nw. umiejętności.
Że dziś nie piszę nic o Oriflame? A niechże się nacieszę nową sytuacją ! Katalog już Wam przedstawiłam. Jak zawsze- świetny! Obejrzałyście? To super! Na pewno  was również zainteresował.W jednym z następnych wpisow wspomnę o KATALOGU NR.3! Ja już go widziałam! Pa!
A gdyby zainteresował kogos kurs komputerowy to jest znowu nabór. A nauka za darmochę!


2 komentarze:

  1. Ucz się, babo, ucz nauka to potęgi klucz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma śmiania, teraz na komputerach opiera się świat! Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń