piątek, 7 lutego 2014

DYGRESJA

Pytało mnie dziecięcie me,dlaczego zamiast bloga nie piszę np.pamiętnika? Takiego w kajecie, tradycyjnego. Odpowiedź jest prosta- bo nie! Jedna przyczyna jest taka, że jak się czegoś uczę,to powinnam powtarzać. Tak się właśnie zdarzyło,że próbuję nauczyć się obsługi komputera - praktyka czyni mistrza! No,do mistrzostwa mi daleko.
Inną sprawą jest tajemnica ,,państwowa" . Obawiam się,ze w pamiętniku pisałabym ciurkiem,jak leci , o wszystkich wydarzeniach i przemyśleniach - a moje małolaty miały by niezłą uciechę przy lekturze. Wolę mój bloguś, taka forma hamuje nieco moje słowotwórcze zapędy a i tak piszę co mnie cieszy i boli, niezależnie,czy ktoś przeczyta, czy też nie!
Blogi są podobno jeszcze trendy! Widziałam wiele fajnych, wręcz profesjonalnych.
A Wy co sądzicie na ten temat, jaka forma zapisania  rzeczywistości jest bardziej przydatna?

2 komentarze:

  1. Jak o mnie chodzi,wolę bloga bo się czasem mogę pośmiać ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i o to chodzi,jak sie człowiek pośmieje, to lżej na duszy! :-)

    OdpowiedzUsuń