wtorek, 18 lutego 2014

MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ

Aszy pokazała swój makijaż. Nigdy nie byłam dobra w upiększaniu się, a aparat pozostawia również wiele do życzenia. Postanowiłam jednak spróbować swoich sił przy wykorzystaniu kosmetyków mojej firmy. Oto makijaż codzienny w wersji minimalistycznej:

Podkład: Giordani Gold, Make-up Base (13878)
Korektor: Pure Nature Organic Tea Tree & Rosemary Purifying Corrective Stick (21351)
Kredka do oczu: Kohl Pencil Black (23858)
Cień do powiek: Eye Shadow Duo Brown/Beige (26669)
Tusz do rzęs: Giordani Gold Delight (22743)
Pomadka: Oriflame Beauty Power Shine (20269)


Mam nadzieję, że się udało! :-)

2 komentarze:

  1. ...Na to czekałam kochana...brawo...bardzo naturalnie.Czekam na więcej.Napisz trochę o produktach..czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz! Oparłam się głównie na kosmetykach Giordani. Korektor jednak jest z Pure Nature Organic Tea Tree. Jest beżowo-zielony. Zielonym maskuję blizny, krostki itp. Ma też działanie gojące. Potem poprawiam stroną beżową, aby ukryć problem. Twarz pokryłam bazą Giordani, która rozświetla i wygładza cerę. Zazwyczaj na to daje się podkład typu fluid (polecam również Giordani - jest wiele odcieni), na to puder sypki i róż do policzków. W moim makijażu codziennym z tego rezygnuję. Do kreski użyłam Kohl Pencil Black, dobrze rysuje i jest dość trwała. Ww. cienie są matowe, dwukolorowe. Jest to dość wygodne, gdy robię szybki makijaż. Użyty tusz Giordani jest trwały, dobrze pogrubia i wydłuża rzęsy. Pomadka Oriflame Beauty Power Shine ma również wiele fajnych kolorów - dobrze trzyma się na ustach. Ta propozycja makijażu jest sprawdzona przeze mnie. Kosmetyki testowałam sama, a jak wypróbuję coś nowego, to znowu pokażę i opiszę. :*

      Usuń