niedziela, 26 stycznia 2014

Gosia Reaktywacja

Oj,dawno nie miałam okazji tak sobie popisać! W domu buro i ponuro za sprawą męża,nie ma co się wgłębiać! Młodzi rozpraszają nieco ten Ciemnogród,ale czegoś brak i tak! Wychodzę więc do ludzi, już ciut lepiej. Polazłam na warsztaty i mam dużo satysfakcji, polecam każdemu! Szczególnie mojej kumpeli! Dom został w domu a ja cała zagłębiłam się w robótce. Efekty uwieczniłam na focie,dla potomności. Uczucie trochę jak za dawnych lat,kiedy miałam plany i marzenia,kiedy jeszcze coś mi się chciało. W związku z tym podjęłam postanowienie po-noworoczne! Jakie? Tajemnica ! W każdym razie nie chcę znowu stracić tego,co odzyskałam! Na dobry początek wzięłam się za upiększanie domu. Zadzwoniłam do Bratniej Duszy i zrobiło mi się jeszcze lepiej! Takiej rozmowy też mi brakowało! Hej,ludziska! Zróbcie jeden mały kroczek inaczej niż zwykle,zobaczycie,że coś się zmieni na lepsze! A na następne warsztaty w miarę czasu i zasobów finansowych się wybieram! Szczególnie zainteresował mnie temat IKONY ! Jutro nie bacząc na mrozy wybieram się do moich ulubionych klientek. Jeden dzień w domu i się do nich tęskni! :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne te kolczyki...zdolna z Ciebie kobietka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyraz uznania,to moje początki! :))

      Usuń
  2. Wow. Nieźle wyszło! Nie wierzę, że to twoje pierwsze dzieła! Wygląda to na profesjonalną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nauczyli na warsztatach w pracowni Reszta Świata w Radzyniu Podl.Jeśli mieszkasz gdzieś w okolicy- tematy zajęć oglaszają na radzysńkiej stronie Iledzisiaj.pl. : P

    OdpowiedzUsuń