wtorek, 5 listopada 2013

Katalog nr.16

Mając wolną chwilkę i katalog w zasięgu ręki, zagłębiłam się w świat perfum, kremów i babskich sekretów. Dochodzę do wniosku, że w tym roku prezenty to kupię sama u siebie. Czy zaglądałyście już do aktualnej oferty? Jeśli tak, to wiecie, o czym ja do Was piszę. Bardzo podoba mi się nowy zapach, Fairy City Lights. Zastanawiam się, czy kupić dla siebie wodę, czy też zestaw o tym samym zapachu! No tak, już pierwsze strony zarezerwowałam dla siebie, a przecież prezenty robi się głównie bliskim, nie sobie. Może któryś z moich panów wpadnie na fajny pomysł i spełni to marzenie? Rzucę tu jeszcze parę innych podpowiedzi. Widzę dużo prezentów z tzw. górnej półki, które w ofercie wiązanej wychodzą bajecznie tanio. Przykładem mogą być kosmetyki Giordani oraz Milk & Honey, zarówno w wersji dla pań jak i panów,kremy Royal Velvet. Volare Magnolia i chyba Dancing Lady? Myślę, że mężowi spodoba się zestaw Giordani Man. Może mi się zrewanżować kosmetykami dla pań z tej samej serii, bo już City sobie kupię sama! Jeszcze coś dla mamy i teściowej - i dla synków! Dobry prezent - Time Reversing - to dla pań w dojrzałym wieku, dla młodzieńców woda toaletowa lub kosmetyki do golenia. Mały ucieszy się z wody Disney Planets - już sobie zamówił. No i pamiętajmy o przyjaciółce! Zapewne ucieszy się z nowej paletki cieni, wiem,że stara jest już w agonii. Albo pomadka More by Demi, nawet jest kolor, który lubi kumpela! Takie mam pany, może zainspirują one kogoś z Was do wyboru prezentów? Kosmetyki Oriflame

Zapraszam do kliknięcia w zdjęcie katalogu!

8 komentarzy:

  1. Dobre rady, a ja mam jeszcze jedną. Dla majster klepki - zestaw narzędzi z latarką. Fajny gadżet jak ktoś lubi bajery i niedrogi. Zamówię dla chłopaka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że uważnie i "z głową" obejrzałaś katalog.. Właśnie takie perełki ukryte są dla dobrych poszukiwaczy!

      Usuń
  2. ja swojej pani chętnie zamówię zestaw Milk & Honey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł,Milk & Honey ma zapach,który podoba się kobietom! A co Ci jeszcze napiszę - ma również bdb.działanie.Dziewczyna będzie zadowolona! :).

      Usuń
  3. Mój synek sobie chwali wodę toaletową w 8,świetna dla młodych-myślę,że to dobry pomysł dla Twoich chłopaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli S8,to już przetestowane. Podoba się nie tylko młodym chłopcom,tym starszym (np.mojemu mężowi) też odpowiada.I być może skorzystam z podpowiedzi! :)

      Usuń
  4. Od razu widać że solidna konsultantka..no tak to jest S 8

    OdpowiedzUsuń
  5. Aszy,to klasyka,wiem bo od tego tu jestem! Tobie się coś podoba i będziesz używać lub nie i to jest ważniejsze od nazwy! :**

    OdpowiedzUsuń