piątek, 11 października 2013

Prywatne zwierzenia mamuśki

Oj ostatnio dużo się dzieje, nie mam czasu na wiele rzeczy, bo jeszcze więcej rzeczy czeka w kolejce, a potem w ostatniej chwili trzeba zmieniać plany. Jakby życie uwzięło się, żeby mi pokazać, kto tu rządzi, oczywiście nie ja! Dzieciaki seryjnie chorują. Najszybciej wyzdrowiał Maciek, on jest dzielny chłopak, co dzień łyka te swoje witaminki a i o moich mi przypomina. Reszta bardziej udaje, że się leczy a mnie kaski ubywa! Przez to chorowanie zaniedbałam przyjaciół i klientki. Dopiero w tym tygodniu nadrabiam zaległości i czuję się lepiej. Jak mi dziewczyna woła z daleka, że coś mnie dawno nie było i czy mam katalog albo dzwoni jakiś pan, że potrzebuje czegoś a ja podobno mogę mu to zamówić to czuję się potrzebna, jakbym misję miała do spełnienia. Gosia misjonarka! Przy ostatnich zaniedbaniach i zawirowaniach udało mi się jednak złożyć zamówienie i to z zapasem. Taki ciekawy katalog, mówi się, ze typowo sprzedażowy. Jeśli i następny będzie taki fajny to może przyciągniemy nowe klientki? A no właśnie, miałam nie pisać o tym Oriflame ale samo się wspomina. Jest jak dobrze naklejony na liście znaczek- nijak oderwać się nie da! To wspomnę o jednej z naszych firmowych nowinek. Weszły na rynek napoje Wellness, energetyzująca i relaksująca mieszanka ziołowa. Piłam ten smakołyk na ostatnim spotkaniu naszej grupy. Ta na energię ma smak korzenno-goździkowy i rzeczywiście stawia na nogi.mnie też poprawiła humor. Numer 14 co prawda się już kończy, ale jeszcze można skorzystać z super promocji cenowych i nowinek. Jeśli ktoś ciekawy nowości katalogowych to zapraszam na firmową stronę Oriflame. Mnie szczególnie przypadła  do gustu oferta, gdzie kupując 2 kosmetyki oszczędzasz do 10 zł. na sztuce, a propozycje są bardzo zróżnicowane. A o najważniejszym bym nie napisała! Mój synuś w tym tygodniu miał 11 urodziny! Oczywiście za przygotowanie zabrałam się w ostatniej chwili, okazało się, ze brak mi polowy składników a nie czas, aby je dokupić. Powstało wiec ciasto z zakalca i lodów w proszku - zrobiło furorę!  STO LAT SYNKU!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz